1.ELEMENTE DEFINITORII
Magazinul on-line www.napoca7.ro este operat de detinatoarea marcii Napoca 7, respectiv S.C. POP CORN PRODUCTIE S.R.L. cu sediul in Cluj-Napoca, str. Donath nr. 226, inmatriculata la O.R.C Cluj sub nr. J12/2963/1992, avand C.U.I. RO 2889334 (in continuare Napoca 7).
Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri efectuate de catre Vanzator catre Cumparator prin intermediul magazinului virtual www.napoca7.ro si pot fi modificate numai cu acordul expres al Napoca 7.
Napoca 7 isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale Termenilor si Conditiilor, precum si ale ofertei/ofertelor, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor.
Folosirea acestui site, implica acceptarea termenilor si conditiilor descrise mai jos. Pentru folosirea optima a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor.
Site- reprezinta SITE-ul Internet care se afla la adresa www.napoca7.ro, apartinand Napoca 7, prin intermediul caruia UTILIZATORUL are acces la informatii privind produsele oferite de catre Napoca 7.
Cumparator – persoana fizica sau juridica ce emite o Comanda si care a acceptat TERMENII SI CONDITIILE prezentului SITE.
Vanzator - societatea comerciala POP CORN PRODUCTIE S.R.L., cu sediul in Cluj-Napoca, str. Donath nr. 226, inmatriculata la O.R.C Cluj sub nr. J12/2963/1992, avand C.U.I. RO 2889334, (in continuare Napoca 7).
Bunuri - orice produs inclusiv documentele mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si sa faca plata acestora.
Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator.
Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in Comanda.
Pret - pretul la care sunt vandute produsele catre cumparator. Pretul afisat este pretul unitar pentru fiecare produs oferit spre vanzare si contine TVA.
Drepturi de proprietate Intelectuala (in continuare DPI) - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei comenzi electronice pe site-ul www.napoca7.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare prin e-mail. Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice;
b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul);
Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia.
Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.
3. FACTURARE – plati si livrare
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatiei in vigoare.
Transport – Ambalare-
Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile in momentul predarii acestora catre vanzatorul de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor doar pe teritoriul Romaniei.
Plata
Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul achizitiei, pret la care se adauga, cand este cazul, si costul de livrare.
Toate preturile afisate pe magazinul online www.napoca7.ro sunt finale, in RON si includ TVA(19%).
Modalitati de plata agreate:
Plata in sistem ramburs. Valoarea comenzii si taxele de transport sunt achitate la primirea coletului.
Plata online prin card. Procesatorul nostru de plati este eBTpay.
In situatia in care clientul alege plata online, tranzactia va fi procesata prin eBTpay. Napoca 7 nu solicita si nu stocheaza niciun fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale cumparatorului. Aceste informatii sunt strict confidentiale si sunt procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
De asemenea, in cazul platilor online, Napoca 7 nu este/ nu poate fi facuta responsabila pentru orice alt cost suplimentar suportat de client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de banca emitenta a cardului acestuia, in situatia in care moneda de emitere este alta decat RON. Responsabilitatea acestui fapt cade in sarcina clientului.
Livrarea
Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul tarii, in termen de 1-3 zile lucratoare de la data primirii comenzii. Cumparatorul trebuie sa accepte o posibila prelungire a perioadei de livrare datorata intarzierilor provocate de firma de curierat sau a unor evenimente neprevazute şi care nu depind de Napoca 7.
Livrarea produselor se face oriunde in tara (Romania), prin intermediu firmei de curierat FAN COURIER si CARGUS.
Bunurile cumparate sunt trimise ambalate in mod corespunzator, iar plata se efectueaza potrivit metodei alese de cumparator.
Napoca 7 pastreaza dreptul de proprietate asupra bunurilor pana cand pretul complet al bunurilor este platit.
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.
Napoca 7 isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Napoca 7 care includ (dar nu se limiteaza la acestea): defecte descoperite la inspectia vizuala facuta inainte de trimiterea coletului, incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Napoca 7 fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Napoca 7 de la acest client.
Pret transport:
Transport GRATUIT pentu comenzi de peste 200 Lei (la care se poate adauga contravaloarea kilometrilor suplimentari daca zona de livrare se afla in afara ariei de acoperire a celor doi curieri).
Pentru comenzi sub 200 RON, valoarea transportului este de 16.99 RON la plata online, cu cardul (la care se poate adauga contravaloarea kilometrilor suplimentari daca zona de livrare se afla in afara ariei de acoperire a celor doi curieri).
Pentru plata in sistem ramburs la curier, se percepe o taxa suplimentara de 6 RON (TVA inclus).
4. DECLINAREA RESPONSABILITATII
Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de mostra/exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini in orice mod datorita diferentelor care pot sa apara intre poze si realitate (ex. nuanta-culoare).
Napoca 7 isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe SITE si nu raspunde pentru prejudiciile cauzate ca urmare a nefunctionarii Site-ului.
Valoarea maxima a obligatiilor Vanzatorului fata de orice Cumparator in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de Vanzator de la cumparatorul respectiv.
5. GARANTIILE
Produsele cumparate prin intermediul site-ului www.napoca7.ro beneficieaza de o garantie comerciala de 30 de zile de la data cumpararii, pentru fiecare produs in parte, cu respectarea conditiilor de garantie conforme legislatiei in vigoare, doar in cazul respectarii tuturor recomandarilor de intretinere de mai jos.
Produsele cumparate de pe acest site au durata medie de utilizare de 6 luni si trebuie utilizate potrivit recomandarilor de intretinere detaliate mai jos.
Garantia se acorda conform prevederilor OUG 140/2021, precum si a celorlalte acte normative incidente in materie, fara a fi limitativ prevazute.
Modalitati de acordare a garantiei
In conformitate cu prevederile legale mai sus mentionate, solutionarea reclamatiei consumatorului si aducerea produsului la conformitate se va face fara costuri, prin reparatie sau inlocuire. Daca masura inlocuirii produsului este prea costisitoare pentru vanzator, se va apela cu prioritate la masura repararii produsului.Masurile corective nu sunt afectate de garantia comerciala.
Cumparatorul poate beneficia de reducerea proportionala a pretului sau de restituirea integrala a pretului numai in urmatoarele cazuri:
- daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
- daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, fara inconveniente semnificative pentru consumator in termen de 15 zile calendaristice;
In cazul reparatiei, perioada garantiei se prelungeste cu timpul de nefunctionare a produsului, conform art.15 alin. (10) din OUG 140/2021. In cazul inlocuirii, perioada garantiei incepe sa curga de la data inlocuirii produsului, conform art.15 alin. (10) din OUG 140/2021.
Garantia se va putea acorda doar dupa evaluarea/expertizarea produsului, in acest sens este necesara predarea acestuia catre vanzator..
Termenul de solutionare a reclamatiilor este de maxim 15 zile de la data receptionarii produsului de catre Vanzator. In acest caz este necesara inregistrarea in prealabil a unei reclamati la vanzator pe adresa de e-mail comenzi@napoca7.ro, insotita de atasarea Formularului de Retur. Nu vor fi receptionate colete pentru care nu a fost transmisa in prealabil o reclamatie la adresa de e-mail indicata.
Purtarea excesiva a incaltamintei si distrugerea acesteia nu se considera defectiune si duce la pierderea garantiei. Deteriorarile de genul zgarieturilor, petelor sau rupturilor care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul receptionarii produsului (la achizitionare/returnare dupa reparatie), nu sunt acoperite de garantie. Interventiile neautorizate asupra produsului si/sau folosirea necorespunzatoare a acestuia, conform celor specificate in talon, duce la pierderea garantiei.
Garantia se valideaza cu certificatul de garantie si cu factura din colet.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa comenzi@napoca7.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Acordarea garantiei nu este conditionata de returnarea produselor in cutiile originale, astfel incat, cu titlu de exceptie fata de prevederile de mai jos- punctul 13-, produsele aflate in aceasta situatie pot fi transmise fara ambalajul original, insa acestea trebuie ambalate corespunzator cu materiale de protectie ( hartie, folii, pungi, carton etc. ) pentru a evita deteriorarea. Sunt refuzate retururile ale caror cutii nu sunt protejate corespunzator.
Pentru produsele aflate in garantie, returnarea trebuie sa o faceti prin intermediul aceleiasi firme de curierat prin care ati receptionat coletul, plata urmand a fi efectuata de Cumparator (comanda pentru curier va fi facuta de catre vanzator). Taxa de curier va fi returmata prin transfer bancar in contul indicat de Cumparator, doar daca se constata ca produsul are un defect, sunt indeplinite conditiile de acordare a garantiei conform legislatiei in vigoare si au fost respectate toate recomandarile de intretinere a produsului. In cazul in care produsul nu satisface asteptarile dumneavoastra sau marimea nu este corespunzatoare aceasta taxa nu va va fi returnata.
Instructiuni de intretinere si folosire a incaltamintei
Dupa fiecare purtare, incaltamintea se curata si se pune pe sanuri potrivite ca marime si forma. Pentru a crea conditii optime de purtare si a mari durata de folosire, se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de incaltaminte.
Incaltamintea trebuie curatata inaintea aplicarii oricarui luciu pentru incaltaminte, creme, preparate contra petelor etc.
Pentru curatarea si intretinerea incaltamintei trebuie folosite numai produse de curatare/intretinere special concepute pentru tipul de material din care este confectionat produsul cumparat.
Pentru buna intretinere a pielii, dupa cateva purtari se aplica cu ajutorul unei perii moi sau cu o carpa un strat de crema pentru incaltaminte, dupa care se lustruieste cu o carpa moale sau cu o perie.
Incaltamintea cu fete din piele intoarsa, piei antilopa sau nabuc, se perie cu o perie speciala potrivita fiecarui tip de piele. Nu folositi apa pentru ca fata materialului s-ar putea pata. Petele se indeparteaza folosind solutie contra petelor, speciala pentru pielea intoarsa/antilopa/nabuc.
Incaltamintea cu fete din lac, piei metalizate sau lacuite se curata de praf cu o carpa moale.
Incaltamintea trebuie ferita de contactul direct cu solventii organici (benzina, alcool,acetone etc)
La toate categoriile de incaltaminte este interzisa spalarea in masina de spalat rufe (exceptie facand produsele pe care este precizat in mod expres acest lucru).
Nu folositi inalbitor.
Incaltamintea se ususca natural, la temperatura camerei. Nu folositi uscarea la ventilator, calorifer, foc, uscator de par sau alte surse de caldura.
ATENTIONARI SPECIALE
La toate categoriile de incaltaminte se interzice spalarea acestora in masina de spalat sau contactul indelungat cu apa (exceptie facand produsele pe care este precizat in mod expres acest lucru). Udarea puternica a fetelor cu apa sau alte lichide poate duce la dezlipirea incaltamintei, deteriorarea fetelor si implicit la pierderea garantiei produsului. Fata incaltamintei se va feri de lovituri directe sau intepaturi. Se impune folosirea incaltatorului pentru evitarea deteriorarii premature a incaltamintei in zona calcaiului.
Incaltamintea nu este un produs impermeabil, recomandandu-se purtarea ei pe timp uscat, exceptie facand incaltamintea special creata pentru mediul umed (marcate cu waterproof/TEX). In mod special, se recomanda ca incaltamintea cu fete textile sau din piele nefinisata (nabuc, velur, etc) cu fete prezentand cusaturi decorative sau perforatii, precum si incaltamintea cu talpi din piele sau talpi cusute de fete sa fie purtata numai pe timp uscat, deoarece exista riscul patrunderii apei in interior. Deoarece captuselile naturale nu au fost tratate chimic pentru fixarea pigmentului, exista riscul migrarii culorii. Se recomanda utilizarea ciorapilor asortati sau de culoare inchisa.
Deteriorarea incaltamintei cauzata de conducerea autoturismului nu este considerata un defect de fabricatie. Nu folositi incaltamintea cu toc inalt in timpul conducerii autoturismului.
Comerciantul nu poate fi facut raspunzator pentru incidentele provenite din nerespectarea instructiunilor mentionate mai sus sau pentru disconfortul provenit din purtarea incaltamintei de marime nepotrivita sau model/calapod nepotrivit.
6. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR
Produsele afisate pe Site-ul www.napoca7.ro, pot fi comandate in limita stocului disponibil, disponibilitatea in stoc a produselor afisate nefiind garantata.
In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, Napoca 7 isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu a fost efectuata pana in acel moment.
7. FRAUDA
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului www.napoca7.ro, sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza acest site, va fi considerata o tentativa de fraudare si va fi semnalata organelor competente.
8.DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)
Continutul site-ului www.Napoca 7.ro, incluzand, enumerativ, dar nu limitativ, imagini, texte, butoane, programe, scripturi si orice alte date, este proprietatea Napoca 7 si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris a oricaror elemente enumerate mai sus atrage raspunderea civila, contraventionala sau penala, dupa caz, potrivit legii.
Pentru raportarea problemelor legate de drepturile de proprietate intelectuala va rugam sa ne contactati, in scris, la adresa de email: contact@napoca7.ro
9. LITIGII
Orice litigiu aparut intre Cumparatori si Vanzator va fi rezolvata prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane din raza teritoriala a Vanzatorului.
10. FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
11. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Napoca 7 asigura dreptul la protectia datelor cu caracter personal si se angajeaza sa prelucreze datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei.
Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.
Cine suntem si cum ne puteti contacta
Napoca 7 este denumirea comerciala a S.C. POP CORN PRODUCTIE S.R.L., persoana juridica cu sediul in Cluj-Napoca, jud. Cluj, Str. Donath, Nr. 226, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J12/2963/1992, avand CUI RO 2889334. In sensul legislatiei cu privire la protectia datelor, suntem operator atunci cand prelucram datele dvs cu caracter personal.
Daca aveti nevoie de orice informatii suplimentare cu privire la prelucrarea datelor dvs, va incurajam sa contactati Responsabilul Napoca 7 cu protectia datelor la adresa de e-mail: contact@napoca7.ro.
Ce categorii de date cu caracter personal prelucram
In general, colectam datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastra, astfel incat aveti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Cu titlul de exemplu, primim informatii de la dvs. astfel:
Cand va creati un cont Napoca 7 , ne transmiteti: adresa de e-mail, numele si prenumele.
Cand plasati o comanda/schimb produse, ne furnizati informatii precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plata, numar de telefon, etc.
Cand faceti cerere de retur ne furnizati informatii precum: numele si prenumele, adresa de ridicare a coletului, detalii de rambursare, numar de telefon, cont bancar.
Abonarea la newsletter presupune colectarea numelui dvs. si a adresei de e-mail.
Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dvs in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dvs. Va invitam sa aflati mai multe detalii in acest sens prin consultarea sectiunii privitoare la scopurile prelucrarii de mai jos.
Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.
Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 16 ani.
Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal in urmatoarele scopuri:
Pentru prestarea serviciilor Napoca 7 in beneficiul dvs.
Acest scop general poate include, dupa caz, urmatoarele:
a) Crearea si administrarea contului in cadrul platformei Napoca 7;
b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;
c) Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile sau serviciile achizitionate;
d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;
e) Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
f) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de raspunsuri la intrebarile dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile si serviciile Napoca 7 .
Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Napoca 7 . De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.
Pentru imbunatatirea serviciilor noastre
Ne dorim in permanenta sa va oferim cea mai buna experienta de cumparare online. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dvs. de Cumparator, va putem invita sa completati chestionare de satisfactie subsecvent finalizarii unei comenzi sau putem desfasura studii si cercetari de piata.
Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale sa nu fie afectate.
Pentru marketing
Vrem sa va tinem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care va intereseaza. In acest sens, va putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/ SMS/ webpush/ etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/ Cosul meu” sau sectiunea “Cont/ Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, si putem afisa recomandari personalizate pe site. Pentru a va pune la dispozitie informatii de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumparator (de ex. produsele vizualizate/ adaugate in wishlist/ achizitionate) pentru a va crea un profil. Ne asiguram intotdeauna ca aceste prelucrari se efectueaza cu respectarea drepturilor si libertatilor dvs. si ca deciziile luate in baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. si nu va afecteaza similar intr-o masura semnificativa.
In cele mai multe cazuri, ne intemeiem comunicarile de marketing pe consimtamantul dvs. prealabil. Va puteti razgandi si retrage consimtamantul in orice moment, prin:
- Accesarea link-ului de dezabonare afisat in cadrul mesajelor pe care le primiti de la noi;
- Contactarea Napoca 7 folosind detaliile de contact descrise mai sus;
- Pentru a va dezabona de la notificarile de tip webpush, va trebui sa accesati sectiunea site settings a browserului folosit (Google Chrome, Internet Explorer, Mozila Firefox, etc.) si sa alegeti optiunea block din sectiunea notifications.
In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dvs.
4. Pentru apararea intereselor noastre legitime
Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Acestea pot include:
- Masuri de protectie a site-ului web si a utilizatorilor platformei Napoca 7 fata de atacuri cibernetice;
- Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;
- Masuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dvs. fundamentale.
De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale, cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.
Cat timp pastram datele dvs. cu caracter personal
Vom stoca datele dvs. cu caracter personal cat timp aveti un cont in platforma Napoca 7. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii sau inchiderea contului si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii inclusiv ulterior inchiderii contului, in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.
Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal
Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. urmatoarelor categorii de destinatari:
furnizorilor de servicii de curierat;
furnizorilor de servicii de plata/ bancare;
furnizorilor de servicii IT;
furnizorilor de produse in vederea solutionarii defectelor;
in cazul in care ne revine o obligatie legala sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.
Ne asiguram ca accesul la datele dvs. de catre tertii persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.
In ce tari transferam datele dvs. cu caracter personal
Napoca 7 stocheaza si prelucreaza datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.
Cum protejam securitatea datelor dvs. cu caracter personal
Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.
Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si le stocam pe servere securizate, asigurand in acelasi timp redundanta datelor.
Pentru efectuarea platilor folosim serviciile procesatorului de plati eBTpay.
In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.
Ce drepturi aveti
Regulamentul general privind protectia datelor va recunoaste o serie drepturi in legatura cu datele dvs. cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dvs., corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dvs. si dreptul la portabilitatea datelor.
Mai multe informatii despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obtinute prin consultarea sectiunii de mai jos.
Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:
Identitate. Luam in serios confidentialitatea tuturor inregistrarilor care contin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de inregistrari folosind adresa de e-mail aferenta contului. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.
Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dvs. cu caracter personal.
Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum 15 zile lucratoare, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem in termen de maximum 1 luna. Va vom anunta daca termenul de raspuns va depasi 1 luna. S-ar putea sa va cerem clarificari suplimentare pentru a ne ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.
Drepturile tertelor parti. Nu trebuie sa respectam o cerere in cazul in care ar afecta in mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.
Aveti urmatoarele drepturi privind datele cu caracter personal:
a. Accesul la datele dvs.
Puteti sa ne cereti:
- sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;
- sa va punem la dispozitie o copie a acestor date;
- sa va oferim alte informatii despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dvs., in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.
b. Rectificarea datelor dvs.
Ne puteti cere sa rectificam sau sa completam datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete.
Este posibil sa incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora.
c. Stergerea datelor dvs.
Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, in oricare din situatiile de mai jos:
- acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate;
- v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant);
- dati curs unui drept legal de a va opune;
- acestea au fost prelucrate illegal;
- ne revine o obligatie legala in acest sens.
Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dvs. de stergere a datelor dvs. cu caracter personal in cazul in care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesara:
- pentru respectarea unei obligatii legale;
- pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta;
- alte circumstante in care nu suntem obligati sa respectam solicitarea dvs. de stergere a datelor.
d. Restrictionarea prelucrarii datelor
Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, in oricare din situatiile de mai jos:
- acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora;
- prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse;
- acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta;
- v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este in desfasurare.
Putem continua sa folosim datele dvs. cu caracter personal in urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:
- avem consimtamantul dvs.;
- pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta;
- pentru a proteja drepturile Napoca 7 sau ale altei persoane fizice sau juridice.
e. Portabilitatea datelor
Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acesta sa fie „portat” direct catre un alt operator de date, dar in fiecare caz numai daca:
- prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dvs. sau pe incheierea sau executarea unui contract cu dvs;
- prelucrarea se face prin mijloace automate.
f. Opozitia
Va puteti opune in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care va aflati, prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal in temeiul interesului nostru legitim, in cazul in care considerati ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale prevaleaza fata de acest interes.
De asemenea, va puteti opune oricand prelucrarii datelor dvs. in scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fara a invoca vreun motiv, caz in care vom inceta in cel mai scurt timp posibil aceasta prelucrare.
g. Luarea de decizii automate
Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:
- produce efecte juridice cu privire la dvs. Sau va afecteaza in alt mod similar si intr-o masura semnificativa.
Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma prelucrarii automate:
- ne este necesara pentru a incheia sau a derula un contract cu dvs.;
- este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dvs. sau
se bazeaza pe consimtamantul dvs. explicit.
h. Plangeri
Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele:
Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania
Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;
E-mail: anspdcp@dataprotection.ro
Fara a va afecta dreptul dvs de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.
Reamintim faptul ca puteti contacta in orice moment Responsabilul Napoca 7 cu protectia datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:
– prin e-mail la adresa: contact@napoca7.ro.
12. RETURNAREA PRODUSELOR
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
Produse ce au fost livrate gresit: livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire cu alt produs sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Vanzator.
Potrivit prevederilor legale in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Produsele trebuie returnate Vanzatorului inauntrul termenului de 14 zile (termen calculat de la primirea produselor de catre Cumparator). Costurile de retur vor fi suportate de catre Cumparator.
Pentru efectuarea unui retur se urmeaza pasii de mai jos:
Intrati in contul dumneavoastra sau daca nu aveti cont, intrati in sectiunea RETUR de pe site-ul nostru si urmariti pasii.
Completare formular online
Se completeaza formularul online, respectand toti pasii, iar daca formularul este complet, veti primi un email de confirmarea cu inregistrarea solicitarii de retur.
In cazul in care intampinati probleme in procesarea returului din contul dumneavoastra sau din formularul online de pe site, va rugam sa dati reply la mailul cu comanda si sa specificati in cuprinsul e-mailului, daca doriti sa schimbati marimea, sau produsul, sau daca doriti sa renuntati la cumparare.
In cazul renuntarii la cumparare, va rugam sa ne furnizati un cont bancar in cazul in care plata initiala a fost facuta ramburs la curier. In cazul in care plata initiala a fost facuta cu cardul, restituire banilor se va face in contul aferent cardului de pe care s-a facut plata.
Pregatire colet
Produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original, sa nu prezinte urme de uzura fizica sau deteriorare, iar cutia trebuie sa fie ambalata suplimentar intr-o punga pentru a proteja cutia.
Predare curier
Asteptati curierul FAN Courier sau Cargus trimis de Napoca7.ro si predati acestuia coletul in ambalajul original. In cazul in care produsul prezinta urme de uzura sau orice alte probleme si returul nu este acceptat, veti fi contactat de un reprezentant Napoca7.ro, pentru a va comunica motivele neacceptarii returului.
Daca produsul returnat este conform, restituirea banilor va fi facuta in cel mult 14 zile calendaristice din momentul in care coletul intra in posesia Napoca7.ro.
Clientii care sunt din Cluj-Napoca sau din localitatile limitrofe, se pot prezenta in oricare dintre magazinele noastre pentru a face retur.
Inainte de expedierea produselor in vederea efectuarii returului, este necesar sa completati formularul online de retur de pe site-ul nostru sau in cazul in care intampinati probleme la completarea formularului online, sa transmiteti pe adresa comenzi@napoca7.ro, un e-mail (reply la e-mail-ul cu comanda) prin care va manifestati intentia de a returna produsul, specificand motivul returului.
Daca se doreste schimb de marime sau alt produs, se specifica marimea sau produsul care se doreste la schimb. Daca se doreste renuntarea la cumparare se specifica acest lucru si se furnizeaza un cont bancar in vederea restituirii banilor, daca plata initiala a fost facuta ramburs la curier. In cazul platii initiale cu cardul, banii vor fi restituiti in contul aferent cardului de pe care s-a facut plata.
Coletele pentru care nu s-a facut o informare prealabila pe e-mail cu privire la retur, nu vor fi primite.
Clientii care sunt din Cluj-Napoca sau din localitatile limitrofe, sau din orice alta localitate, dar sunt in trecere prin Cluj-Napoca, se pot prezenta in oricare dintre magazinele noastre pentru a face retur, fara a mai completa formularul de retur online.
Va rugam sa returnati produsele in cutiile originale, ambalate corespunzator cu materiale de protectie ( hartie, folii, pungi, carton etc. ) pentru a evita deteriorarea acestora. Sunt refuzate retururile ale caror cutii nu sunt protejate corespunzator.
Contravaloarea marfii returnate va fi restituita in 14 de zile de la momentul preluarii produselor returnate de catre Vanzator.
Va rugam sa respectaţi termenul prevazut pentru inapoierea marfii. Contravaloarea marfii returnate va fi restituita prin transfer bancar in contul indicat de Cumparator.
Va rugam sa pastraţi dovada de expediere a coletului returnat pana la incheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar in cazul marfii returnate pana la momentul rambursarii banilor.
In cazul returului (renuntarii la cumparare) pentru produsele care nu satisfac asteptarile dumneavoastra sau marimea comandata nu este corespunzatoare, taxa de curier aferenta este de 16.99 lei.
In cazul renuntarii partiale la cumparare ce vizeaza comenzile de peste 200 Lei (retur partial), care are drept rezultat pastrarea unor produse cu contravaloare inferioara acestei sume (pentru produsele care nu satisfac asteptarile dumneavoastra sau marimea comandata nu este corespunzatoare), taxa de curier este de 16.99 lei*.
In cazul in care optati pentru inlocuirea produsului (schimb de marime sau inlocuire cu alt produs), primul schimb este GRATUIT*, iar incepand cu al doilea schimb, taxa de curier aferenta returului si transportului pentru produsul inlocuitor este de 16.99 lei/sens*. Schimbul se poate efectua in limita stocului disponibil cu respectarea art. 13 din TERMENI SI CONDITII.
*In cazul in care zona de unde veti face expedierea se afla in afara ariei de acoperire FAN Courier sau Cargus la costurile mentionate mai sus se va adauga tariful aferent kilometrilor exteriori. Pentru mai multe detalii se pot accesa linkurile https://www.fancourier.ro/estimare-cost/ sau https://www.cargus.ro/wp-content/uploads/Lista-localitati-fara-km-suplimentari.pdf
13. RENUNTARE LA CUMPARARE
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Cumparatorul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care cumparatorul opteaza pentru un produs mai ieftin, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Vanzatorul va trimite produsul solicitat la schimb doar dupa ce Cumparatorul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Contravaloarea livrarii este suportata de catre cumparator si nu se ramburseaza. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua doar daca starea produselor achizitionate este la fel ca la primirea lor.
Cumparatorul poate sa opteze doar de doua ori pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile de mai sus.
In momentul predarii catre firma de curierat, produsul impreuna cu ambalajul producatorului trebuie impachetate corespunzator, cel putin intr-o alta cutie sau punga pentru a nu se deteriora in timpul transportului, astfel incat sa nu prezinte urme de deteriorare legate de impachetare.
Ne rezervam dreptul de a refuza si implicit de a trimite inapoi catre Client orice produs care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.
In cazul returului (renuntarii la cumparare) pentru produsele care nu satisfac asteptarile dumneavoastra sau marimea comandata nu este corespunzatoare, taxa de curier aferenta este de 16.99 lei.
In cazul renuntarii partiale la cumparare ce vizeaza comenzile de peste 200 Lei (retur partial), care are drept rezultat pastrarea unor produse cu contravaloare inferioara acestei sume (pentru produsele care nu satisfac asteptarile dumneavoastra sau marimea comandata nu este corespunzatoare), taxa de curier este de 16.99 lei*.
In cazul in care optati pentru inlocuirea produsului (schimb de marime sau inlocuire cu alt produs), primul schimb este GRATUIT*, iar incepand cu al doilea schimb, taxa de curier aferenta returului si transportului pentru produsul inlocuitor este de 16.99 lei/sens, rezultand un cost total de 33.98 lei*. Schimbul se poate efectua in limita stocului disponibil cu respectarea art. 13 din TERMENI SI CONDITII.
*In cazul in care zona de unde veti face expedierea se afla in afara ariei de acoperire celor doi curieri, la costurile mentionate mai sus se va adauga tariful aferent kilometrilor exteriori. Pentru mai multe detalii se poate accesa linkul https://www.fancourier.ro/estimare-cost/ sau https://www.cargus.ro/wp-content/uploads/Lista-localitati-fara-km-suplimentari.pdf
Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Refuzarea primirii coletului fara un motiv intemeiat poate fi considerata un abuz, clientul urmand sa intre in Lista Neagra a site-ului nostru. O data intrat in lista neagra, un client va putea sa mai faca plata doar cu cardul bancar daca mai plaseaza o noua comanda. In caz contrar ne rezervam dreptul de a-i anula comanda.
NOTA: In orice situatie de returnare a produselor noi/neutilizate, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.). In momentul efectuarii unei comenzi on line pe site, Cumparatorul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus. Acceptarea acestor termeni si conditii da nastere unui veritabil contract intre parti.
Aceste Termene si Conditii se aplica la cumparaturile efectuate in magazinul online www.napoca7.ro